بررسی تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهكارهايي جهت بهبود آن

تحقیق حاضر با عنوان از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در222صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد. ==========================================بررسی تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهكارهايي جهت بهبود آن|32011643|xln|کسب و کار الکترونیکی, بازاریابی الکترونیکی, اینترنت, تبلیغات آنلاین,پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهكارهايي جهت بهبود آن,پروژه بررسی تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائ
در این صفحه از وب سایت برتر با شما هستیم با بررسی تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهكارهايي جهت بهبود آنتحقیق حاضر با عنوان از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در222صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش)
در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق
آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.

===================================================================================
تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com
info@neginfile.ir

===================================================================================

قسمتهایی کوتاه از متن
چکیده
انقلاب اطلاعات و ابرفضای شبکه ای ، چشم انداز بازاریابی و نقش آفرینان سنتی آن را دگرگون ساخت و فرصتهای تازه ای را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار گرفته است دسترسی آسان به اطلاعات، امکان مقایسه سریع محصولات و بسیاری دیگر از امکانات اینترنت قدرت مصرف کنندگان را به مراتب بیشتر ساخته است و بدیهی است شرکتها برای ماندن در دنیای رقابت ناگزیر به شناخت هر چه بیشتر رفتار خرید مصرف کنندگان و تلاش جهت بکارگیری این شیوه ها در راستای رفتار خرید مصرف کنندگان هستند در این راستا این پژوهش تاثیر شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی را مورد سنجش قرار می دهد برای این منظور با استفاده از مدل چافی مدل مفهومی پژوهش طراحی شد و با توجه به مدل پرسشنامه ای حاوی 37 پرسش که هر پرسش تاثیر یکی از شیوه های تبلیغات را بر یکی از مراحل خرید می سنجد شکل گرفت و به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون ناپارامتری دوجمله ای و آزمون فریدمن استفاده شد مدت انجام پژوهش یک سال می باشدکه از خردادماه سال89 آغاز و در خرداد ماه سال 90 به اتمام رسید نتایج نشانگر این است که از میان انواع شیوه های تبلیغات تنها وب سایت و موتورهای جستجو بر مراحل خرید تاثیر دارند و بقیه شیوه ها بر مراحل خرید تاثیری ندارند
واژگان کلیدی: کسب و کار الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی، اینترنت، تبلیغات آنلاین، رفتار مصرف کننده
مقدمه
انقلاب اطلاعات و ابرفضای شبکه ای ، چشم انداز بازاریابی و نقش آفرینان سنتی آن را دگرگون ساخت و فرصتهای تازه ای در اختیار حلقه های گوناگون زنجیره ارزش آفرینی – همه آنانی که در تولید و پخش فرآورده ها دست دارند- خواهد گذاشت . مصرف کنندگان امروز بیش از هر دوره ای در تاریخ گذشته ، دستشان در گزینش و دریافت محصولات (کالا و خدمات) باز است . رقابت در کانالهای پخش بسیار تنگاتنگ و فشرده شده است . کانالهای پخش الکترونیکی به زودی در زمینه خرده فروشی بیشترین سهم را خواهند داشت . کارشناسان می پندارند که کانالهای پخش الکترونیکی در بسیاری از زمینه ها ، کانالهای مستقر در فروشگاههای عینی را کنار خواهند زد .
بدون تردید شرایطی که امروز بر بسیاری از سازمانها در سطح دنیا و نیز ایران حاکم است تفاوت شگرفی با گذشته پیدا کرده است . امروزه سازمانها با چالشهای متعددی روبرو هستند . گرایش به سمت جهانی شدن ، تغییر و تحولات تکنولوژیکی ، مشتری گرایی ، استفاده روز افزودن از اینترنت ، تجارت الکترونیکی و عواملی نظیر این شدت وتنوع رقابت بین سازمانها را افزایش داده است . در واقع اینترنت و تجارت الکترونیکی برای بسیاری از صنایع به روش ایجاد تعامل با مشتریان و سهامداران ، ارائه محصولات/خدمات و فروش الکترونیکی تبدیل گردیده است .
با گسترش روز افزون اینترنت ، شرکتها از صنایع مختلف بطور فزاینده ای در فکر استفاده از بازاریابی الکترونیک برای کسب مزیت رقابتی می باشند . اینترنت در بسیاری از بخشهای سنتی بعنوان عامل مهم تغییر بوده است سرعت بالای نفوذ اینترنت در جهان به همراه پیشرفت های گسترده استفاده از تکنولوژی اطلاعات در کسب وکار و صنعت ، ادبیات بسیاری را در مورد جنبه های مختلف کسب وکار الکترونیک بازاریابی الکترونیک ایجاد کرده است . شرکتهای مختلف در بخش های خصوصی و دولتی بر پتانسیل های الکترونیکی برای رشد تمرکز کرده اند و هم اکنون تقریبا همه کشورهای درحال توسعه درحال پیاده کردن یک برنامه ملی برای توسعه تکنولوژی اطلاعات می باشند. .( Anumba and Ruikar, 2005)

فهرست مطالب
فصل اول کلیات تحقیق…… … 1
1 مقدمه 2
2 بیان مسئله 3
3 ضرورت و اهمیت انجام پژوهش 6
4 اهداف پژوهش 7
5 سوالات تحقیق 7
6 فرضیه تحقیق 8
7قلمرو تحقیق 8
8 روش انجام تحقیق 8
9 مشکلات احتمالی در انجام تحقیق 9
10 تعریف عملیاتی واژه ها و اصطلاحات 10
فصل دوم ادبیات تحقیق …… 12
1 مقدمه 13
2 پیشینه نظری تحقیق 14
1 2 تجارت الکترونیک 14
2 2 تعریف بازاریابی الکترونیکی 15
2 2 1 مزایای بازاریابی الکترونیکی 15
2 3 تبلیغات 16
2 3 1 تبليغات اينترنتي 16
2 3 2 تاریخچه تبلیغات اینترنتی 16
2 3 3 مزيتهاي تبليغات اينترنتي 17
2 3 4 محدودیت های تبلیغات اینترنتی 19
2 4 اینترنت در ایران 19
2 4 1 تبلیغات اینترنتی در ایران 21
2 5 جمع بندی 22
2 6 اشکال تبلیغات آنلاین 22
2 6 1 تبلیغات موبایلی 23
2 6 1 1 تعریف تبلیغات موبایلی 23
2 6 1 2 خصوصیات منحصر بفرد تبلیغات موبایلی 23
2 6 1 3 محدوديت ها يا نقاط ضعف تبليغاتي موبايلي 24
2 6 2 تبلیغات موبایلی مبتنی بر اجازه 25
2 6 3 تبلیغات از طریق پست الکترونیکی 25
2 6 3 1 مزایای تبلیغات از طریق پست الکترونیک 27
2 6 4 سایت مناسب 27
2 6 5 بنرها 29
2 6 5 1 ویژگیهای پیام های تبلیغاتی در بنرها 30
2 6 6 موتورهای جستجوگر 31
2 6 6 1 قدرت موتورهای جستجوگر 32
2 6 7 تبلیغات ویروسی 33
2 6 7 1 مزایای تبلیغات ویروسی 34
2 6 7 2 انواع تبلیغات ویروسی 34
2 6 7 3مشکلات تبلیغات ویروسی 35
2 6 8 تبلیغات ارجاعی 36
2 6 9 جمع بندی 36
2 7 رفتار مصرف کننده 37
2 7 1 عوامل کلی موثر بر رفتار مصرف کننده 38
2 7 2 رفتار مصرف کننده آنلاین 41